Sunday, December 30, 2007

After Christmas - New Project and Dear Jane







It has been such a long time since my last post, the days over the holidays seemed to rush by with very little time for relaxing and reflection. After the new year I am planning on a few days to think about the coming year and get organized. Of course, I am also planning a new applique project, one that has been waiting all of 2007 to get started. And I have decided to put together those blocks of my Dear Jane that I have finished. I think I have about 110, and I will make the quilt with those, plus however many I will need to finish the rows. Otherwise the blocks will just sit there for another couple of years - and finished is better than perfect, right ?






Ich habe schon so lange nicht mehr gebloggt, die Feiertage sind sehr schnell vergangen, ohne Zeit zum Nachdenken und sich entspannen. Nach Silvester moechte ich fuer das neue Jahr planen und einige Sachen vorbereiten, auch was das Quilten betrifft. Seit einem Jahr habe ich ein neues Appliqueprojekt, das auf mich wartet. Auch habe ich entschieden, endlich die Dear Jane Bloeckchen zusammen zu naehen, die schon einige Jahre darauf warten. Es sind insgesamt ca. 110., ich werde wohl die restlichen nicht mehr naehen, und so wird ein etwas kleinerer Quilt daraus. Fertig ist besser als perfekt, sagt man !



3 comments:

Katjaquilt said...

Ich habe auch noch 114 Jane-Blöckchen hier liegen und warte auf die Inspiration den Rest auch noch zu nähen.

Angelikas quilts and knits said...

Dein DJ wird total schön und ganz sicher auch perfekt :-)
Liebe Grüße und einen guten Rutsch
Angelika

jeanette said...

Your DJ looks great!!!!