Sunday, October 28, 2007

Introduction - First Post Ever !

I'm taking a big step today and entering Blogland ...... I have enjoyed many other blogs from all over the world and so here is mine ! I live in Florida but love to travel, and I want to blog to share my hobbies applique, quilting, boutis, and languages. I plan to post in English and German, and maybe some French if you will let me.

Heute wage ich den ersten Schritt in die Bloggerwelt .... nachdem ich so viel Spass an andere Blogs hatte, wollte ich nun endlich meine eigene vorstellen ! Ich wohne hier in Florida, reise aber gern, und moechte durch bloggen meine Hobbies Applique, Patchwork, Boutis und Sprachen teilen. Ich moechte zumindest in Englisch und Deutsch schreiben, und vielleicht auch etwas Franzoesisch.

Welcome to my Blog and please leave comments !


6 comments:

Laila said...

Hello. Welcome to blogland.I saw your blogname at Abyquilt's blog. hope you will like it in blogland. See you later. ;-)

Heather said...

Thanks - I appreciate the welcome
Heather

Unknown said...

Welcome to blogland Heather, just simply beautiful quilts.

Angelikas quilts and knits said...

Willkommen in der Bloggerwelt :-)
Liebe Grüße
Angelika

Anonymous said...

Durch Angelika bei Ravelry habe ich hierher gefunden.
Dann sage ich hallo und muß gleich feststellen, welche tollen Sachen du zauberst aus Stoffschnipseln. Zu solch großen Projekten habe ich mich leider noch nicht aufraffen können, aus Angst, nie fertig zu werden.
Ich laße dir liebe Grüße da und sage willkommen im Blogleben.

Iris

Heather said...

Iris - die grossen macht man genau wie die kleinen - Schritt fuer Schritt - also keine Angst ! Danke fuer Dein Besuch