Monday, October 29, 2007

Dunedin, Florida

Close to where we live, Dunedin is a beautiful small town. On a perfect October day, it reminds us why we live in Florida - the hot humid summer days are forgotten.

In unserer Naehe, Dunedin ist eine huebsche Kleinstadt. An einem perfekten Octobertag, wissen wir, warum wir in Florida leben - die heissen, feuchten Sommertage sind in Vergessenheit geraten.

These few pictures show some of my favorite things, and are a postcard thanks for all the nice comments you have left.

Diese Bilder zeigen einige meiner Lieblingssachen, um mich fuer die netten Kommentare zu bedanken.

2 comments:

angela said...

Hallo Heather, willkommen bei den bloggern. Ich freue mich mal einen Blog aus Florida ansehen zu dürfen. Ich liebe das Land und vor allem das Klima und das Wasser bei euch. Ich war schon des öfteren in Florida kann aber zur Zeit nur davon träumen.

Anonymous said...

Hi Heather, I'm a reader of May Britt so I thought I'd come over and encourage you. I am so impressed, I read lots of blogs but haven't yet taken the big step myself. Ilive in California and love to quilt and embroider.